Вплив реклами на дитину
07.03.2015 3 451 0

Вплив реклами на дитину

Виховання дітей
В закладки

Всім відомо, що маленьким дітям подобаються веселі яскраві картинки, мультфільми та різні смішні герої. Знаючи це, рекламодавці намагаються зробити свій рекламний ролик, вивіску або щити найбільш барвистим і незабутнім. Адже будь-який батько стикався з тим, що дитину досить важко відволікти від реклами, особливо що йде по телевізору. При цьому дітям досить складно зрозуміти, що реклама рідко буває правдивою. Тому часто просять купити батьків широко розрекламований товар. Як з цим боротися? Чи завжди реклама має тільки негативний вплив на дітей? Яка реклама особливо сильно впливає на дитину: динамічна або статична, теле-реклама або зовнішня реклама, неонові вивіски або барвисті рекламні стенди, виконані із застосуванням технології широкоформатного друку? Розглянемо цю проблему з декількох сторін.

Негативний вплив реклами на дитину

Що бачать наші діти в кожній теле-рекламі? Вона їм демонструє, що щасливими робить людей остання марка телефону, здоровими люди стають завдяки баночці йогурту. Що всі ліки корисні й ефективні. Що на роботу ходять, щоб випити кави, а в обід перекусити швидкорозчинним супом. Що вгамувати голод можна шоколадкою, а спрагу газованою водою. І багато іншого, не завжди правдоподібне. Навіть якщо на це немає грошей, то добра тітка в банку Москви дасть тобі кредит. Виходить, що жити просто і всього можна легко домогтися.

Рекламні ролики підривають пропаганду здорового способу життя, яку ведуть батьки, вчителі та інші особи, що у вихованні дітей. Адже, вірячи рекламі, напівфабрикати легко приготувати, і вони дуже корисні. Насправді ж часте вживання таких продуктів негативно впливає на роботу шлунка і сприяє появі зайвої ваги. І взагалі, найбільш часто рекламовані продукти (чіпси, жуйки, газовані напої і т.д.) взагалі дітям протипоказані, тому містять шкідливі речовини. А діти їх клянчать у батьків, батькам деколи складно встояти і вони іноді купують подібні продукти. А якщо мама відмовляє, то вона стає поганою, адже «хороша» мама по телевізору все купує своїй дитині.

Ще одним негативним аспектом, який може виникати між батьками і підлітком, є небажання дитини миритися з низьким достатком сім'ї. Реклама завжди показує красиве життя, яку хоче отримати будь московський дитина. А не всі батьки здатні забезпечити це, тому дитина ображається, злиться і конфліктує.

Завдяки рекламі наші діти занадто рано дізнаються про дорослих речах і часто задають питання, на які складно відповісти. Адже як пояснити малюкові, що таке прокладки, клімакс, презервативи та багато іншого, що градом сиплеться з блакитних екранів. Такі питання тільки бентежить батьків, і ставлять в незручне становище.

Трохи інша ситуація із зовнішньою рекламою, навіть з найяскравішою, кращою і якісною, наприклад з тією, яку виготовляє московське рекламне агентство «Вік» (http://www.ra-vek.ru/), адже діти в процесі вуличних ігор взагалі не звертають на неї увагу, а значить вплив щитів, штендерів і, тим більше, поліграфічної реклами мінімально.

Позитивний вплив реклами на дитину

{reklama}

Але в рекламі є і позитивні моменти. Їх усього два, але вони все ж є. Це:

  • використання образів відомих артистів або спортсменів, на яких дорівнює дитина;
  • наявність корисної інформації. Наприклад, що зуби треба чистити 2 рази на день, а взуття обробляти спеціальним кремом.

Як же боротися з наслідками реклами?

Як боротися з наслідками впливу реклами на дитину?

По-перше, не варто починати знайомство дитини з телевізором раніше 3-років.

По-друге, відключайте звук, коли йде реклама. Просто дивитися картинки вже не цікаво, а за відсутності звуку реклама вже не буде так впливати на головний мозок дитини.

По-третє, намагайтеся урізноманітнити режим вашої дитини. Більше гуляйте, грайте, розвивайте його, адже під час прогулянки немає динамічною, нав'язливої реклами, а якісні рекламні вивіски, можна навіть використовувати для навчання (наприклад, скласти з дитиною розповідь про побачену картинці, зображенню, прочитати великі слогани). Тоді у теле-реклами буде набагато менше шансів негативно впливати на ваше чадо, а зовнішня реклама негативного впливу на дитину не має.

По-четверте, звичайно, зовсім без телевізора зараз вже ніхто не живе, тому дозуйте час, яке дитина буде перед ним проводити.

По-п'яте, так як ролики не завжди несуть правдиву інформацію, то пояснюйте дитині побачене, розповідайте про що саме в рекламі йдеться. Також поясніть йому, що на кожен товар можна знайти дешевшу альтернативу і що рекламована продукція не завжди відповідає тому, що про неї говорять. Не лінуйтеся приділяти увагу цьому аспекту нашого життя, і ваш малюк буде рости без негативного рекламного впливу.

Комментарии (0)
Додати коментар
Окуляри Ray Ban - як відрізнити підробку
Історія бренду і його сучасні варіанти Всесвітньо відома марка очок Ray Ban з'явилася в далекому 1929 Тоді керівництвом ВПС США для виконання спеціального замовлення
Зайве вага (Ожиріння) i целюліт - як з ними боротися Відео
Зайве вагою (ожірінням) страждає більша частина нашого населення, а питання: «як боротися Із Зайве вагою и ожірінням» знаком Кожній жінці. І хоча БАГАТО хто
Ламінування волосся в домашніх условиях
Останнім годиною реклама просто таки кішіть різнімі новомодними способами догляд за волоссями. Давайте Зупинимо на такому популярному віді догляд за волоссями, як
Як вибрати парфуми
Як вибрати парфуми
Як вибрати парфуми
31.03.15 Краса та стиль
Духи здатні змінити нас, зробити впевненими в собі. Сміла, зухвалими, романтичними, спокусливими ... так говорить реклама. І вона в якійсь мірі права, адже духи здатні
Дитячий негативізм причини і фази дитячого негативізму
Дитячий негативізм є нормальним в процесі раз & shy; витку і дозрівання здорову дитину. Він проявляється у формі надання надмірного протидії. Слідом & shy; ствие
Як виростити дитину щасливою
Як виростити дитину щасливою
Як виростити дитину щасливою
27.02.15 Краса та стиль
Напевно, той чоловік, який зможе відповісти на питання, як виростити дитину щасливою, автоматично займе своє місце і в історії педагогіки, і в історії людського роду. На